Artículos de actualidad de la UIT-CI




Artículos de actualidad sobre Ucrania



NI OPRESIÓN PATRIARCAL NI COLONIAL: ¡TODAS CON PALESTINA! ¡POR UN MOVIMIENTO FEMINISTA ANTI-IMPERIALISTA E INTERNACIONALISTA!



Estás aqui : Portada » Actividades y Campañas » Elecciones

Des de Baix

Presentación de los candidatos y candidatas

Redaccíón, 30 de octubre de 2010




La candidatura Desde abajo ha dado a conocer los y las integrantes de la candidatura. Les llistes de les quatre circumscripcions electorals estan formades per persones de reconeguda trajectòria en els moviments socials: ecologistes, sindicalistes, membres d’associacions de veïns, feministes, estudiants… La llista compta també amb immigrants i persones en atur. Las listas de las cuatro circunscripciones electorales están formadas por personas de reconocida trayectoria en los movimientos sociales: ecologistas, sindicalistas, miembros de asociaciones de vecinos, feministas, estudiantes ... La lista cuenta también con inmigrantes y personas en paro. Els integrants de la candidatura Des de baix no són polítics professionals, ja que un dels valors de la candidatura és el rebuig a la professionalització de la política. Los integrantes de la candidatura Desde abajo no son políticos profesionales, ya que uno de los valores de la candidatura es el rechazo a la profesionalización de la política.
La cap de llista per Barcelona és Esther Vivas , La cabeza de lista por Barcelona es Esther Vivas , activista vinculada al moviment antiglobalització, ecologista i al moviment de cooperatives de consum agroecològic i per la sobirania alimentaria. Vivas va seguida a la llista per Josep Bel , membre del comitè d’empresa de Telefònica a Barcelona, per Josep Lluís del Alcázar , sindicalista a l’ensenyament. activista vinculada al movimiento antiglobalización, ecologista y el movimiento de cooperativas de consumo agroecológico y por la soberanía alimentaria. Vivas seguida en la lista por Josep Bel, miembro del comité de empresa de Telefónica en Barcelona, por Josep Lluís del Alcázar, sindicalista a la enseñanza. El numero quatre de la llista per Barcelona és l’històric dirigent camperol Pep Riera, exsecretari general de la Unió de Pagesos i impulsor del moviment per les consultes sobiranistes, que amb la seva presència a les llistes ha volgut mostrar així el seu compromís amb el projecte. El número cuatro de la lista por Barcelona es el histórico dirigente campesino Pep Riera, ex secretario general de la Unió de Pagesos e impulsor del movimiento por las consultas soberanistas, que con su presencia en las listas ha querido mostrar así su compromiso con el proyecto.

La llista per Barcelona es tanca amb Manel Márquez , historiador, professor, fundador de Radio Kaos (1987) y de kaosenlared (2001) i actualment membre del col.lectiu editor de la pàgina web de contrainformació de l’esquerra plural anticapitalista Kaosenlared . La lista por Barcelona se cierra con Manel Márquez , historiador, profesor, fundador de Radio Kaos (1987) y de kaosenlared (2001) y actualmente miembro del colectivo editor de la página web de contrainformación de la izquierda plural anticapitalista Kaosenlared. Pàgina criminalitzada i amenaçada després de la Vaga General del 29S amb l’obertura de diligències judicials pel seu tancament per l’Ajuntament de Barcelona a través d’Assumpta Escarp (PSC-PSOE). Página criminalizada y amenazada tras la Huelga General del 29s con la apertura de diligencias judiciales por su cierre por el Ayuntamiento de Barcelona a través de Assumpta Escarp (PSC-PSOE).

A Lleida, el cap de llista és Jordi Creus , mestre de professió i de 26 anys. En Lleida, el cabeza de lista es Jordi Creus, maestro de profesión y de 26 años. La candidatura a Lleida compta amb la presència en tercera posició de Josep Pàmies , un dirigents camperol conegut pel seu activisme contra els aliments transgènics i en defensa de l’agroecologia i la sobirania alimentaria. La candidatura en Lleida cuenta con la presencia en tercera posición de Josep Pàmies, un dirigentes campesino conocido por su activismo contra los alimentos transgénicos y en defensa de la agroecología y la soberanía alimentaria.

A Girona, és Miquel Blanch mestre i sindicalista qui encapçala la llista, seguida de Vanessa Mercadal , feminista i activista contra la violència de gènere. En Girona, es Miquel Blanch maestro y sindicalista quien encabeza la lista, seguida de Vanessa Mercadal, feminista y activista contra la violencia de género.

A Tarragona, encapçala la candidatura l’històric sindicalista de la construcció Josep Estrada , seguit de Carmina Malagarriga, periodista i activista ecologista a les comarques de Tarragona. En Tarragona, encabeza la candidatura del histórico sindicalista de la construcción Josep Estrada, seguido de Carmina Malagarriga, periodista y activista ecologista en las comarcas de Tarragona.


Josep Lluís del Alcázar
Cargado por desdebaix. - Mira las noticias más recientes en video.


Esther Vivas
Cargado por desdebaix. - Las últimas noticias en video.


Josep Bel
Cargado por desdebaix. - Videos de noticias recién publicadas.


Pep Riera
Cargado por desdebaix. - Las últimas noticias en video.


Manel Márquez
Cargado por desdebaix. - Vídeos de noticias del mundo entero.

Ir a la versión en catalán